Ons linke trainingsschema (part DEUX!)

Kijk, nu die Tilburg Ten Miles akelig dichtbij komt, is het zaak om de conditie op peil te helpen. De tijd van vorig jaar moet verpulverd worden. Wederom kennen we eenzelfde soort deelnemersveld, waarbij Piem “Roadrunner” Zwiit het voortouw zal nemen en het tempo al vroeg opschroeft. Hij is een ware haas, maar dan wel eentje die het einde haalt. Hossel is vooral uit op eerherstel, nadat hij de grens van één uur en twintig minuten niet wist te doorbreken vorig jaar. En ik, ik ga voor een tijd onder de 1:18:00. Een vol minuutje eraf. Moet kunnen, al zeg ik het zelf.

Daarom is er gisteren nog een linke training gelopen (in 39 minuten en 16 seconden). Nog belangrijker, er is een trainingsprogramma uitgestippeld. Hetzelfde programma als vorig jaar. Spartaanser krijg je het bijna niet.

Vrijdag 20-aug Lopen
Zaterdag 21-aug
Zondag 22-aug Lopen
Maandag 23-aug
Dinsdag 24-aug Lopen
Woensdag 25-aug
Donderdag 26-aug Lopen
Vrijdag 27-aug
Zaterdag 28-aug Lopen
Zondag 29-aug Lopen
Maandag 30-aug Lopen
Dinsdag 31-aug
Woensdag 1-sep
Donderdag 2-sep Lopen
Vrijdag 3-sep
Zaterdag 4-sep
Zondag 5-sep Onze Dood

Ook die laatste opmerking lijkt me vrij duidelijk. Je moet kapot durven gaan om te overwinnen. Jezelf helemaal leeg gooien. Het gevoel als je jezelf daarna van de grond opraapt, je adem hervindt, en je tijd bekijkt, dat is het gevoel waar je het allemaal voor doet. 5 september, het zijn nog maar drie korte weken.

Advertenties

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s